Som jag längtat!

Äntligen kom den där dagen dåg jag fick sitta upp. 

Besöket hos veterinären va delat, helt klart mycket bättre men samtidigt mycket bättre vilket var bra. Nu hoppas vi på att det saknas lite muskler bara och skall sätta igång långsamt och ett återbesök om 2 månader igen. 

Första två veckorna ska va på jämt underlag, gärna vägen och rakt fram. Så i torsdags så satte jag upp och skrittade i padocken och sedan ut på vägen. Knas valde då att bjuda på ngt helt nytt för oss och det va i form av snurrande bockaprång. Något jag hoppas på att han inte bjuder på igen! Någonsin!

Idag så valde jag att gå runt i padocken på olika spår. Han skötte sig superbra! Va så himla mysigt att skrota runt där i tysthet och mysig snö! 

Nu längtar jag ännu mer tills jag går börja trava om en månad! 




På något vänster lyckades vi matcha allt! Tröja, hjälm, schabrak, skydd å ländtäcket. Allt i brunt! 


Kommentarer
Anonym säger:

Tummen upp

2015-10-16 | 08:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback