Programridning i Tosseryd

Förra helgen så var  det programridning med dommare och sedan även 30 min tid med att förbättra och tips för att det skall gå bättre nästa gång. 
 
För oss var det första gången som vi åkte iväg i år och även första gemensamma programridnig. Hade lite svårt att lägga upp passet då jag inte riktigt viste hur vi skulle göra men tyckte ändå att de upplägget jag körde på var bäst.
 
30-40 min framridning sedan programet, en lite längre skrittpaus och sedan red jag programet igen med viss förbättring.
 
Knas var inte på sitt bästa humör idag och pga många andra faktor så gick det kaous. Hursom konstaterades det att lån bana är en bra bana för oss. Många moment att minnas och det blir lite kaous i huvudet men det går. Snälla Denny tog lite bilder och även film på oss så ska strax kika på filmen men här kommer några bilder.
 
Kanske skulle längt mina läder lite?
Jag passar på att köra fågeldansen
Varför tittar man alltid ner?
 
 
 
 
 

Kommentarer
Mikxki säger:

Fina bilder :)

2014-04-20 | 20:36:18
Bloggadress: http://mikxki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback