Febervärme delux

Ingen kan ha missat att vädret varit varmt minst sakt. Att rida har varit omöjligt om man inte ridit tidigt på morgonen eller sent på kvällen. Jobbar man skift som jag gör kan detta ställa till det endel. När jag väl fick tid och möjlighet till att rida då fick jag 39.5 graders feber och inget hästeri då heller.
 
Nu är vi dock fit for fight! I måndags fick knas springa på lina och jobba på ganska mycket och idag så satt jag upp och försökte stecha och mjukgöra. Knas va kanske inte riktigt med på noterna och det köper jag men att börja dumma sig och inte förstå vad innerskänkeln betyder och liknande är inte okej. Så det blev ett lite hårdare pass än tänkt. Dock ganska härligt då termometern bara visde 21 grader och jag red i kvällsolen.
 
i morgon blir det mer lösgörnade och på fredag hoppas jag på en uteritt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback