Spikat!

Då var det spikat! Under tiden som jag kommer ligga på playan i Mexico så ska duktiga Sanna Nilsson ta hand om knas. Han kommer troligtvis köras upp helgen den 18-19 och kommer sedan hem efter 4 veckor!

Planen är att hon ska ta vid från där han är idag så får vi se vad som händer. Han kommer inte att vara GP utbildad när jag hämtar han men jag hoppas på lite hjälp på där vi är nu.

Så fram tills dess så ska vi trimma trimma och trimma hemma för Att upp flås och så skall även herrn klippas! Detta kan bli ytterst intressant. Han har inte klippts innan och vi hoppas på en helklippning. Sanna är förvarnad över om hur han kan komma att se ut. 

Nu måste jag bara hitta ngn lämplig dag att göra detta experiment på med. Får vi se hur pigg han blir efter detta...


Detta blir hans hem i några dagar...

Och duktiga Sanna som kommer rida! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback