Detta kanske ni inte viste

Onödig fakta om oss. 

- varje morgon när man Säter på Wille täcket så ska han alltid mysa med en när man knäpper framtill.

- jag tycker det är vansinnigt skoj att tävla trots att jag blir extremt nervös innan.

- nervositet släpper så fort jag får gjort uppridningen mot domare.

- Wille kissar nästan alltid efter några minuter efter att han blivit lastad i transporten, oavsett om vi kör eller ej.

- jag har ägt ett sto, en hingst och en valack. (Aliss, Benny och Wille)

- jag började rida på islandshästridskola när jag va 12-13 år.

- Wille har varit extremt svår att sko då en hovslagare skrämde livet ur honom. 

- min och Willes första tävling ihop var på Borås ridhus som hade lokal - internationella mått, vi tävlade på samma meeting som Jan Brink! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback