Att det aldrig ska funka

Ligger efter en dag i planen så idag stod det intervallträning på schemat. Vi började med att skritta runt kyrkan och knas traskade på. 

Började med lite lösgörande och fortsatte i padocken, men när jag började trava så märkte jag i höger varv att ngt inte va rätt. Ropade på Nathalie och hon sa samma sak. Halt på höger fram. Så himla typiskt! Har inte en aning om vad det kan vara! Han va inte skulle eller varm men hoppas på en liten stukning/sträckning. 

Eftersom han står själv i hagen nu så tänkte jag inte ändra på det men självklart så kommer ju hagkompisen i morgon så de får bli sjukhage. Ja ja det är ju inget man kan göra åt det. 

Fick vartfall fyndat ett schabrak på hööks igår som åkte på idag. Har inget svart då jag tycker det blir lite tråkigt på en mörk häst eftersom det inte syns så bra men tycker detta va fint så det fick hänga med hem. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback