Kandardrömmar

Måste säga att trots det att jag aldrig ridit med kandar så längtar jag lite till den dagen (om vi kommer dit). Jag tycker på något sätt att trots att det är mer skrot i munnen så känns det ändå som om att man kan reglera mera. Vet inte varför men ja jag tror de. 

Hursomhelst så har jag nästan klart för mig vad det blir för kandar. Tyvärr kommer det nog att bli svindyrt men smakar det så kostar det! 

Det jag vill ha är ett rundsytt från OS, nosen är jag lite tveksam om än men tror den kommer bli rundsydd och någon form av droppformad. Lädret kommer att vara svart såklart och helst med mässingdetaljer. 

Droppformad nos
Eller denna, den är inte ful men inte wow heller





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback