En enkel bild

En bild från hur herr Knas såg ut idag


Kommentarer
JennyM säger:

Hej.
Ja, jag är inne här och kikar med faktiskt :) Ja detdär med rehaben är inte alls speciellt kul, men vad gör man? Ja nu väntar jag på en remiss som gått till ortopeden och ska dit i slutet av feb och då hoppas jag att dom skickar ner en remiss till David (som opererat mig nere i Lund och så) men vi får se, dom ska säkert bråka lite om det också.

Ja tack, han såg toppen ut när vi var där och kika så jag är jätteglad! Väldigt pigg och glad dessutom trots att han gått miste av lite av vintervilan..
Men han vilade ganska mycket innan så det går nog ingen nöd på honom ändå ;)
Åh vad kul! Sanna verkar himla duktig hon också! Läser hennes blogg ganska flitigt. En himla fin anläggning har hon också!

Ja men vad kul att du ska till clinicen med, ja men risken är att det blir fullt så fort någon börjar skriva om det så tänkte det kan vara kul när det är lite "nytt" än :)
Jag har faktiskt funderat på det med emma, jag tänker först och främst att hon borde vara väldigt eftertraktad när det kommer till yngre hästar. Hon har utbildat GP hästar med, men jag tror verkligen man skulle kunna få ut så mycket när det kommer till yngre förmågor och det är lite dåligt med sådanna tränare häromkring så jag ska faktiskt fråga henne iallafall. Man kanske kan styra ihop något emellanåt iallafall, som en kurs eller så?! Ska fråga henne :)
Kram!

2013-01-26 | 23:41:35
Bloggadress: http://jmdressyr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback