Dagens Träning

Onsdag
De tre vise männen var ute på en tur i dag, prinsen, wajes och wille. Knas fick gå sist i dag och han va inte missnöjd med den placeringen men han drog benen bakom sig så de gick lite långsamt. När vi kom till stället vi brukar trava på så ände han självklart till men vi gjorde lite sidförande samt försökte ställa han åt höger då han gärna går åt vänster. Blev ävn lite lite trav när vi skulle komma i kap dem andra men då satt jag ner och de va ingen större trav.
 
Pigg och allert hela vägen hem sedan blev inga skutt eller hopp uan han höll sig på mattan hela tiden. Ska bli skoj att sitta upp i morogn och ta ett lättare pass på banan!

Kommentarer
JennyM säger:

Jaha men vad kul! Såg att en kompis till mig ev skulle rida LDn där då :)
Ja men klart du ska komma in till ridhuset, bra träning på att ut och åka korta sträcker för honom med ju!
Ja alltså du har en sådan speed boat du med ;) Finns bara ett botemedel, ut och träna på andra ställen. Jobbigt dock att han är svårlastad då, men får hoppas han kan vänja sig vid detdär.

Ja men det är bra i vårat stall absolut. Som sagt väldigt ensamt ibland. hade gärna haft någon man kan rida ut med någon dag i veckan :) Men jag har också hört att många säger det är bra där du står nu så jag förstår dig. Funkar det så är ju det toppen :)

2013-02-14 | 02:23:11
Bloggadress: http://jmdressyr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback