Tre ridpass

Måndag
Måndagen bjöd på en fantastikt härlig uteritt i de härliga skogarna som vi har kring oss. Blev lite galoppträning och även lite badande för knas. Han tycker det r fantastiskt skoj att vara i vattnet, mindre skoj att gå i det. Klätrade hej vilt och fick en massa bra träning.
 
Tisdag
Reda sent på kvllen och de ska jag banemig göra fler gånger. Temperaturen var toppen och knas var på helt okej humör. Jag kom åt han lte mer nu i det nedsuttna och kunde fräsa på lite i traven så det inte blev det där fjösiga hela tiden utan mer framåt. Fick till endel bra fattningar med vilke kändes bra!
 
Han blev lite trött mot slutet vilket var lite dumt av mig att försöka mig på att göra fattningar i den svåra galoppen, men han gjorde tllslut en bra så då tog vi och avslutade där. Finaste kans!
 
Torsdag
Tömkörde han idag. Började i det svåra varvet men tyckte han skötte sig riktigt bra. Lite dåligt med gas bara så fick mana på en hel del sedan så vaknade han. I det lätta varvet så sänkte han sig sjlvmant och jag kunde jobba med han där och han gena inte en enda gång!!! Det är annars standard vilket är lite tråkigt. Dock fanns det inge tendenser till det idag! wii! i morgn ska ja kråla mig upp på ryggen igen
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback