Dagens Pass

Måndag
Blev en underbar ridtur med herr knas. Jag var lite osäker på om jag skulle bege mig ut eller inte då han inte går på helfart just nu och fick vila igår så de kunder bli en liten luftfärd. Kan även erkänna att sista avramligen ute även satt och spökade bakom örat på mig då jag inte ridit ut själv på han sedan dess.
 
Hursom bestämde jag mig för att ta skogen då det är lite för han att tänka på och den är rätt så härlig. Vi gick "bakvägen" in och blev även lite trav, fast jag insåg att jag ridit förbi "ingången" till den mysigaste rundan så fick skritta tillbaka en bit. Hade på både graman och spö så jag kunde ta en fight om de skulle behövas men de gjorde det inte!
 
Knas var liiite skeptisk till när vi skulle passera en liten bäck men han fick titta lite och 2 min senare stod vi i bäcken, inga som helst problem.
 
Va en fantastiskt mysig runda i den härliga skogen och en sak är säker... det här kommer jag att sakna!
 
Ska se om jag kan få med mig mamma ut ngn gg så kanske vi kan ta lite bilder i skogen för det är fantastiskt mysigt där!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback