Gårdagens träning

Måndag
Blev ett snabbjobb idag med Kinas. Promenerade runt med han lite i padocken innan jag svingade mig upp i sadeln. Fortsatte därefter med mycket mycket lösgörande. Blev endel skänkelvikningar i skritt samt volter hit och dit. 
 
I travarbetet så tänkte jag på min blick och knas skötte sig galant. Känns verkligen att mitt arbete i lång och låg form har gett resultat. Knas söker sig diredandes jag önskar och är även med på noterna när jag svänger runt på han som en galning. Kul!
 
tog även några fattningar i båda varven med han och de gick fort men inte överdrivet. Så himla duktigt knas!!!!
 
kunde även på slutet länga ner han och fortfarande ha ett sug i handen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback