EuroHorse

Jag tog en liten tur in på första dagen för att se vad mässan hade att erbjuda. Gick runt lite i början och kunde itne riktigt hitta någon riktig ro eller så. Vet inte vad det var, hittade inte  riktigt några sådär iögonfallande klipp men gick runt lite. 
 
Gick till min "favvo" monter som är från tyskland och dem säljer främst eskadron. Hittade en fleace tröja från Kingsland till under halva priset och även ett schabrak från equlines blingade kollektion. Ett marinblått med tre paspatoaler. I´m in löve! även detta till ett kanonpris. Ångrar dock lite att ja inte köpte med mig eskadron ludd boots från dem med då de var rätt billiga och fina.
 
Försökte även hitta bandagelindor, felx eller vad dem nu heter. Brukar vara en monter som säljer dessa för 10 kr styck men hittade inte denna montern. Typsikt!
 
Sprang förbi Filippas Ridsport och hittade ett Classic skärp med bling för halva priset med. Det fick hänga med hem då jag behöver ett vardagsskärp så varför inte ett snyggt med bling på. Spang även förbi deras monter av en slump precis innan jag skulle åka hem och såg en KL kavaj hängandes. Inte den modellen som ja sökte men den var rätt så snygg och för halva priset så tänkte att ja kunde pröva den men så när jag började rota tror ni inte jag hittar MIN kavaj i min storlek och svart! Prövade den och den satt som ett smäck! Så himla glad att jag fick den till ett kanonpris!
 
Det enda som saknas nu för att kunna börja tävla är ett par nya vita ridbyxor. Skall kika efter dessa på lördag hade jag tänkt mig. Skulle vilja ha ett par helskoda från antingen Pikeur eller Kingsland. Märket skiter jag i egentligen men dessa byxor sitter bäst på mig så förhoppningsvis hittar jag någon billig variant med. 
 
Såg även ett supersnyggt träns från MH. De va självklart blingat men med ministenar och i nacken. Fräck när man har knoppar! Blev nästan så att det fick hänga med mig hem då knas förklarade för mig att han inte har något hoppträns. Fick dock förklara för knas att hoppsadeln dock måste införskaffas först. 
 
Längtar så in i bänken till våran första tävling! hoppas någon kan ta några bra bilder på oss för vi kommer helt klart vara snyggas på banan ;)
 
Dör en liten smula varje gång de blänker till!
<3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback