Dagens Träning

Torsdag
Efftersom han i går va lite stroppig och inte riktigt gav efter som jag ville så testade jag en ny sak idag. Inget extraordinärt men ändå. Hade gummisnodd på efter att jag värmt upp han lite i båda varven och han förstod inte riktigt först vad det var jag ville med snodden men när vi bytte varv så kom dee sgi lättare och han sänkte sig och blev härligt lång och låg. 
 
Berömde han direkt så fort han sökte sig neråt och gjorde rätt. Vi höll inte på allt för länge idag då vi blandade in lite bommar emellanåt med. Knas trampade på bra lyssnade fin och va härligt med på noterna när poletten väl ramlat ner. 
 
hoppas på att han är lika fin i ridningen i morogn! Ska be mitt kryckmongå att ta kort om det gå bra för oss i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback