Lite nytt

Fick svängt mig förbi affären i veckan och kom hem med lite godbitar. krokarna var behöliga då alla mina gamla helt plötsligt är borta?! Höpåsarna passade jag på att köpa då det alltid är bra att ha en färg som ingen annan har. Jag har ju mina ljusblåa som jag gärna hade velat ha fler av och även mina gröna men nu så har även knas RÖSA!
 
Sedan hittade jag även en nosgrima som ja gillade, eller ja det är ett islandshästträns så ja ska ta bort remarna och sy på/om det så de blir en riktig nosgrimma. men vist va den söt! Hinken är till transporten och valde en blå då transporten är blå.
 
 
 
 
Nu ska ja bara göra om stoppningskuddarna fram och även ett hösegel ska upp

Kommentarer
Anonym säger:

Vart köpte du din jacka? Vad är de för märke och för hur mycket, jätte tacksam för svar :)

2012-09-07 | 11:38:44
Bloggadress: http://Elifferah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback