Värst med lathet

Ja kan ibland (läs väldigt ofta) bli irriterad på lata människor. Nu pratar ja inte om lathet att inte orka gå upp på morgonen eller inte orka städa utan vettigt lata.

Exempelvis jag gjorde ett blogginlägg om en jacka jag FUNDERADE på att köpa vilket det stod tydligt i texten. Det stod även var den fanns och pris. Trots all i formation så får ja en kommentar i stil med " å var köpte du den jackan? Trivs du i den å va kostade den?" Haaaaalåååå läs en gång till tack!

Självklart besvarar jag frågor som inte går att googla fram och dem flesta idag har en smartfån. Jag själv är sådan att innan jag frågar något så testar jag att googla snabbt hittar jag de inte då betyder det med andra ord att de kanske inte är ett självklart svar heller.

Oj ett mycket flummiga inlägg men ja jag fick sakt det....


Kommentarer
Anna säger:

Ursäkta en fråga, vad kostade jackan? :):):):)

2012-10-04 | 09:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback