Dagens träning

Tisdag
Har inte haft allt för mycket tid de senaste dagarna så min planering föll tyvärr. Hade hoppats på att få rida idag men då jag va själv i stallet och han har vilat i tre -fyra dagar så kände ja inte för att chansa.

Det blev arbete på lingerierna och ett hinder. Sockerbitarna funkar fin fint och trots att han ibland genar (3gg) så söker han sig mot hindret och förstår vad jag vill göra.

Han bjöd på fint och idag jobbade vi ganska mkt på den "höga" höjden. Han har inte riktigt förstått de där med att man skall ta upp bakbena med. Vi får hoppas att de kanske kommer någon gång. Han är ju trots allt en liten dressyrpowni!

Tänkte avsluta med att han skulle få brallan loss lite själv i padocken men nej när han var lös så gick han bara efter mig trots att ja vifta och hade mig! Ja sötnöt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback