Wopp Wopp

Svullnaden på knas hade gått ner vädligt mkt mer idag. Den hade även gått över till lite "mjukare" svullnad vilket var bra enligt husaby. Tog och ringde dem i morse när jag hade lite tid över och kollade av läget så att jag gjorde rätt. Dumt och köra på i egget räjs och inse tillslut att man gjort fel. Hon jag pratade menade på att jag gjorde helt rätt och skulle fortsätta. Fick även lite tipps.

La om ett nytt omslag på kvälllen och de såg fint ut. Tog sedan och tvättade rent och torkade tort. Funderar på att eventuellt ta med mig hårtorken för att få de riktigt tort i mogon. Bra miljöträning om inte annat. Har även kylt hans ben med slangen en stund vilket även det gav resultat ganska snabbt.

som ni förstår så har jag ju inte ridit idag även om han inte var halt men i morgon så tar ja ev en liten skrittrunda antingen för hand eller uppsuttet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback