Varför?!

Jaha inte alls roligt idag när jag tog in knas för att tvätta hans tass. Benet hade svullnat upp mer och han va "hård" i sin svullnad och han hade även fått mycket mer skorv på baksidan.

Så det vara bara att göra rent och lägga ett nytt spritomslag. Han var uppernbart iriterad när jag häll på med benet så ont har han men han haltar inte. Stackars finaste lilla knashästen.

I morgon ringer ja Husaby på förmidagen och hör vad dem tycker jag ska göra. Blir det att kalla ut veterinär så ringer jag samma som brukar vaccinera knasbollen.

Usch jag ville inte alls ha detta!!! men denna veckan kommer jag att promenera han två gånger om dagen och även vara supernoga med spritomslagen och tvätta. Hoppas att sötknas blir frisk snart!!! ja som vill rida min fina krovhäst och han ska ju ävne snart hem till Maria.

Typiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback