Att rida i regn!

I sommras kom linda (som jag red ut med) till stenungsund för en liten visit. Vi skulle ta ett litet ridpass på banan och eftersom hon är bra på de där med teknik fick hon självklart kameran i näven. Vädret var underbart MEN så kom en konstig skur. Jag red i ca 20 min där i hopp om att ösregnet skulle sluta men det gjorde det lagom till när vi skulle gå hem. Regnet VRÄKTE ner samtidigt som solen lyste. här kommer många fail bilder på detta fenomen.
 
Regn och sol?
Här ser ni hur blöta vi är
Syns dåligt men de duggar på de bilderna där det ser ut att vara bra väder
blöta? fail?
Springa fort = torka?
?
Tråkiga när jag tittar på dessa bilder är att det troligtvis var sista sommaren som vi stod i detta stallet
och red i våran lagoma padock. Finns andra hästar där nu och dem hyr antagligen hela sommaren med. =( men kanske får något annat roligare alternativ med roligare uteridningsmöjligheter =)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback