Söndagens Träning

Söndag
Wille står numera på stall tenfällt och jag skall få lite hjälp av Maria H. att rida hen lite nur när jag har kvar lite saker här i borås och skolan. Ganska skönt!

I södnags så visade ja maria wille och vi beslutade oss att starta igång direkt. Maria ville att ja skulle visa hur ja gör när ja longerar samt vilka komandon bara för att se lite var vi var. Jag longera på somvanligt dock utan spö då vi inte tog detta med oss. Han genade lite emellanåt då han är betydligt mkt svagare i ena varvet men helt okej.

Satt sedan upp och maria longerade oss i traven. Sedan kläcker hon ur sig att jag skall fatta galopp. Ja de va bara att bita ihopp och hoppas på de bästa. Men de gick görbra han va lite vingli och trött men gjorde det jag ad om. Vi fattade sedan om galoppen 5 gånger i båda varven i sista fattningen kände ja att ja kunde driva honom framåt och känna mig säker och även lita på att han bara skulle rulla på. En så jävkla gå känsla!!! så himla nöjd att de går inte att beskirva!!!! svävar fortfarande på måln!

Tyvärr så va de ingen som filma eller tog kort men längtar till lördag så ska knas få maaaaassa pussar och på söndag blir de bilder!

Kommentarer
Linnéa säger:

Åh va roligt! :D Jag följer mer än gärna med och fotar om du vill!

2012-05-09 | 11:10:09
Bloggadress: http://jonasjoochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback