kort dag

Då jag har jobbat natt så fick ja självklart gå upp rätt sent i dag närmare halv 3 tiden var ja uppe och bestämde mig för att ta en tur bort till kungälvs tre hästar. va lite småsugen på att köpa något men blev bara en krok till vattenhinken som fick följa med mig hem. Bad även tjejerna där att beställa hem ett Mias RS schabrak till mig som är tänkt till hoppsadeln. längtar Tror de kan blir riktigt najs på herr knas.

Tog en rajd förbi lantmännen med men deras utbud blir bara sämre och smäre och dyrare. Förstår inte hur dem för samma täcke kan ta betalt 1300 när vissa säljer det för 800. Det är en väldigt stor skillnad.

Åkte och köpte en tårta till jobbet sedan och efter de så mötte ja upp Maria i stallet. Hon har fått ryggskott så de va inte görskoj. Men vi bestämde att vi skulle rida ner till sjöhagen ändå. Mer om de kommer! Maria var även supersnäll och tog några kort på oss samt fotade lite dem bilder kommer ni kasnke få se i morgon eller måndag beroende på om ja har en saldd hemma eller ej.

Maria är förövrigt en fuktanvärt bra tränare och samtidigt min coach. Hon peppar mig otroligt mkt och ja är supernöjd över detta! Det är även väligt roligt att höra från henne att Kans har fina kvaliterer som vi kommer kunna plocka fram i han! Men idag kom även den finaste komentaren när vi var och red s säger maria att hon tycker att han passar mig väldigt bra. Vi ska bara bli lite mer samspelta och hitta knapparna men att hon redan nu ser stor förändring på två veckor! LÖV <3 fina lilla knas



Kommentarer
michelle säger:

Ja det stämmer ;) Någon speciell andledning till varför du gissa på att jag köpt dom där? Supersnygg häst förresten! :)

2012-05-23 | 21:53:39
Bloggadress: http://ungadressyrryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback