Kommit till insikt!



De där med ärlighet för mig är självklart man ska vara öppen mot varandra. Tyvärr svider sanningen och ärligeheten ibland. Är man då snäll om man håller käft eller om man ljuger istället?

Många år sedan höll ja på med en sak vill inte säga vad då ja faktist ogillar de beteendet. Jag lovade mig själv att sluta med det och de gjorde jag. Inte lätt men ja brydde mig helt enkelt inte och de gav resultat, jag sluta. Tyvärr så är de väldigt lätt att falla tillbaka. Det är lite som ett missbruk. Har man rökt sigaretter och sedan slutar är med vänner som röker så ja man har väldigt lätt för att falla dit igen. Jag har nu beslutat mig för att sluta med mitt "missbruk"! Med detta hoppas ja på att saker och ting löser sig runtommig. För just nu är ja så jävla trött på vissa situationer och vänner som beter sig så ja jag kommer härdan efter bara "minde My one bissnes"... Frågor på de?


Kommentarer
Linnéa säger:

Ärlighet varar ju alltid längst, men sen finns de ju dom som inte vill lyssna på det då det inte är det dom vill höra. Men mot mig får du mer än gärna vara ärlig, visst vissa saker kan svida för stunden men oftast så har ju personen som sagt det rätt i det den säger. =)

2012-03-29 | 19:17:13
Bloggadress: http://jonasjoochjag.blogspot.com
tessan säger:

har ingen fråga, bara ring mig :) // tessan

2012-04-01 | 11:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback