Blidde inget

Tyvärr va de ingen som kunde hjälpa mig idag så ja åkte upp till stallet och hoppades på att de kanske fanns någon där när ja kom men icke. Linda va ifs där men hon hade brottom hem så hon han inte hjälpa mig. Typiskt. Ja som så gärna ville rida. Tar nya tag i morgon och har redan bokat in linda.

I morgon kommer även hovslagaren och ska verka herr knas. Är en ny kille nu (igen) som kommer. Vi får se hur detta kommer att gå. Jag hoppas självkart på att de går bra men man vet aldrig. Efteråt tänkte ja vartfall ta och rida herr knas. Blir lite nya saker så han får tänka lite så vi kommer någonstans!

Ägnade lite tid åt knas i dag med hans frisyr. Den har börjat bli rejält lång nu men tog och klippte av lite av den och borsta igenom hela honom rejält. Skulle även klippa herrns hovskägg men maskinen ville inte funka så ja fick hoppa de.

I kväll blir de mys med mig själv å tvn som sllskap och så ska ja även försöka mig på att laga en muffins med god topping....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback