Sjukt nöjd!

Ja som rubriken lyder jag är så sjukt himla nöjd över mig själv idag på många plan! Ja måste få vara mallig för denna månaden så har ja gjort saker som ja inte trodde att ja skulle klara av. Inga småsaker heller utan ja har haft besegrat ett av mina största osynliga/synliga handikapp. Detta har gjort att ja även har slutat tveka på mig själv och börjat följa de beslut och mål ja sätter. 
 
Alla är vi duktiga på att ljuga för oss själva om allt även när det är till våran nackdel. Vi är även duktiga på att hitta på tråkiga och dåliga ursäkter varför man ska slippa göra vissa saker. Tro mig ja va expert! Men idag så överträffade ja mig själv! Efteråt så stod jag bara och skratta åt hur löjligt de va.
 
Självklart har min älskade lilla prinskorv spelat en stor roll i detta vilket ja är glad över! Ska berätta mer i morgon hur duktig han/jag va idag men nu måste ja sova då klockan ringer påtok för tidigt i morgon 04:45!!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback