några bilder

ja de blev inte så många bilder när ja red då det va under en vääälig kort tid på knas. här ä rnågra i varfall. inser att min sits suger min handställning är tillbaka på ruta ett och jag försöker klätra över på hans hals med min överkropp...


klappa för att förbereda ett pra pass..

Testa bromsen o den funka

vi kan nästan svänga i hörnen...

vi kan byta varv...

vi kan trava spänt med en joksande matte...

och vi kan trava lite mer avslappnat...

undra om piloten har räknat klart hur många tagelstårn knas har...

nä de hade hon inte, lite galopetilopp

spikers


Jag är fullt medveten om min ridstil och att ja de är lite vi måste ändra på. därför älskar ja att dokumentera sedan får man ta bilderna lite med en nypa salt har valt att visa både bra och dåliga =)


Kommentarer
Emma säger:

Jag tycker ni är fina ihop. Ibland tror jag man hakar upp sig för mycket på den "perfekta" ridstilen istället för att fokusera på att samspelet fungerar. Och det verkar det ju göra för er! :) Korrekt handställning och sits kommer, och som sagt så illa ser det faktiskt inte ut. Tror ingen är så kritisk som man är mot sig själv. ;)

Svar: None
C a r o l i n a

2012-06-14 | 16:19:27
Bloggadress: http://emmasgarderob.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback