Falsterboshopping

Blev ju några prylar som fick hänga med mig hem från falsterbo i år igen. Dock ingenting till hästen denna gången (jag är riktigt förvånad) utan allt var mer eller mindre till mig. Fanns inte direkt några nyheter heller så de va inte mycket att hurra för. Dock hittade jag ett träns som ja gärna hade sett på knas eller ja en nosdel på ett träns. Det var dock till islandhäst (nuvarande remont är även den till islandshäst). Dock kände ja inte riktigt för att punga ut 1300 på en remont. Snygg var den och kom från hunter. Någon som känner detta märket?
 
 
 
Äntligen fick dem hänga med mig hem!
löv it!
ett rikitg fin blinblingskärp som skulle varit med förra året,
blev istället detta årest bästa fynd!
"gåva"
Inget måste men under 50% och bara min storlek kvar så skrek dem efter mig
bra att ha i vinter
ett av favvoritgrimskaften
ett par strumpisar
Hel klart den bästa investeringen för i år! ett par blåa regna chaps
som motstår bådre vind å vatten. Samt ett par thermo chaps
med gosigs fleacfoder för 100kr!
<3
Fick äveen köpt den grå filten men har lyckats missa den på bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback