Slog till...

Jackan som jag skrev om häromdagen, en kingsland farmingdale, köpt jag idag. Jippi! hoppas den sitter bra! Den kommer troligtivs hem på tisdag så då lovar ja att uppdatera med lite bilder.

Knas fick sig en musig rykt idag och även genomborstad och flätad svans. Vi övade även mer på att stå och pyssla med hovarna vilket gick super! Linda skulle hjälpa mig som ja skrev men hon hade vart i stallet tidift på dagen så de blev inget med det. Eftersom ja va själv i stallet på kvällen så va ja även ensam.

De börjar bli allt knögligare på marken och det innebär att knas inte gick idag heller... i morgon ska alexandra tönköra några hästar i stallet så ja ska se hur de går för dem. Jag ska vara med nästa gång och hade planerat att vara lite mer igång än vad vi är nu men vi får se hur detta kommer att gå.


snart min


min <3


Kommentarer
Linnéa säger:

Vill du följa med ut och skritta ngn dag, så är de bara säga till. Går ju inte göra så mkt annat just nu så. :P

2012-01-08 | 22:40:10
Bloggadress: http://www.linneamarkstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback