RC-6

På stan idag som förövrigt var ganska stängd så de blev  bara netonne, suchi och mediamarkt för våran del. Fick med mig en självutlösare till kameran. Jag hade inte några större förväntningar på den så sett men när ja testade den hemma så var den som en dröm! Trodde inte den skulle hjälpa kameran att fokusera men de gjorde den och de va även fläckfritt!

Har fotfarande inte tagit några vettiga bilder då så fort ja har tid så är de mörkt ute. På tisdag ska ja dock ta med den och ska fota några bilder på fm innan ja börjar skolan. Så ska ja se lite vad den går för.

I stallet idag så böjade jag lite lätt att byta skåp i sadelkammaren. Kom inte jätte långt då ja insåg att de va lite mer fix än vad ja trodde men ja har börjat lätt så får vi se hur de går. Har tiagitt en förebild så ska ja ta en efterbild.

Knas är fortfarande väldigt öm i fötterna pga den dumma frusna marken. Börjar bli så jävligt att ja snart överväger att kanske sätta han i den platta sjukhagen. Får se hoppas på snö eller plusgrader. Som tröst så fick han sig en masage och en härlig rykkt och självklart den obligatoriska kliiningen.

Kommentarer
Linnéa säger:

Han är så himla go! Varje gång jag haft morgon så har vi myst lite när jag tagit på täcket. Om bara Jonte kunde ta efter, han är bara sur han haha. ^_^

2012-01-15 | 21:01:22
Bloggadress: http://www.linneamarkstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback