plan off the day

Ja har ine direkt någon större plan ska ner till knalleland snart med Linda. Tänkte gå lite i affärer har några saker som ja behöver att få med mig tillbaka. Sedan så är tanken att fara till stallet. Jag och linda har nu beslutat oss för att vi ska fixa de sista i sadelkammaren så att den blir klar en gång för alla. Så det första som blir att göra när vi kommer upp blir att måla två plankor. Fixa allt till våra pownisar och sedan börja skruva ner och sedan skruva upp. Denna gången ska vi försöka göra rätt från början dock.

Eftersom det har duggat hela morgonen så är snön borta och padocken borde vara mjuk. Börjar de inte vräga ner regn eller fryser på så ska ja ta herr Knas och römköra honom. Får se hur de kommer att gå för mig. Alexandra lyckades riktigt bra med han men ja vad ja åstadkommer är en annan femma.

Hade inte så mycket mer planer än detta. Ska försöka ta en bild före och efter i sadelkammaren så får ni se om ni vill. Så kanske även linda kan filma vid tömkörningen.


Såhär vacker ser de ut när jag tömkör (första gången)

Och då duktiga alexandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback