Omformaterin och ominstalering

Ja datorn har varit otroligt seg på sistone så igår så beslöt jag mig att jag skulle börja rensa allt och lägga över mina dyregripar (läs tusentals bilder) på den externa och några fåtall skoljobb. Då ja inte nöjder mig med bara detta eftersom ja INTE vill förlora någr bilder så för at vara på den säkra sidan så satte ja mig och började bränna bilderna till DVD skivor.

När ja va klar med detta va klockan påtok för mycket så idag fick PV:n hjälpa mig att radera allt och sedan omformaera skiten. Så nu sitter ja och uppdaterar allt och letar efter alla program och ja gudarna vet vad. Har inte en enda bild på datorn och ALLA mina bloggar är borta så ska ta tag i hårddisekn där dem ligger så ska börja lägga in dem i favvoriter och även alla andra hemsidor.

Så nu vet ni varför min uppdatering suger.

Kommentarer
warnmark -officiell bloggare Göteborg Horse Show 2012 säger:

Sv; Vad roligt att höra :D

Oj, har ni Vip-parkering också? Vilka är det som får stå där? :)

2012-01-19 | 20:45:50
Bloggadress: http://warnmark.blogg.se/
Linnéa säger:

Svar: Aah, va roligt! De gör jag väldigt gärna. :D Pass är ju det som är roligast.

Aha okej, jo de är klart men de är ju inte så kul medan den är förstörd. =)

2012-01-19 | 22:51:39
Bloggadress: http://www.linneamarkstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback