Några snabba

I morse så åkte ja till stallet och fixade allt. Tog även med mig kameran och tog några snabba bilder. Förvånantsvärt var knas lugn och fin och ja kunde ställa han på ett ställe och han stod still där. Lite för lugn men han va pigg i ögonen, ingen feber och matglad så ja antar att han bara var lite trött. Tänkte dela med mig med några av bilderna i vartfall. Tyvärr insåg ja när ja kom hem att ja glömt ändra ison så den är väääldigt hög. Jag satt och lekte lite med kameran i går kväll i mörkret och glömde då detta. En miss som man inte får göra som fotograf men nu var de som tur var mina egna bilder.  

Använde mig av fjärrutlösaren som även knas ville äta men ja de fick han inte. Tyckte den funka helt okej. Lite fördröjning men de e sådant man får räkna med. Skulle öäven önskat att de fanns typ en zoom på fjärren då hade den vart bäst. Eller så att man kan vrida kameran.

Pssst - ni har la föresten inte missat att Roffe vann! Ett enormt lyft för ridsporten och ja gud va många som va irriterade och inte tyckte att ridsport va en sport, dåliga förlorare enligt mig!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback