märkliga byxor...

Jag vet inte om ni har sett de "nya" modet på ridbyxor. Själv så såg jag dem i en baner på bukefalos och höll på att dö av skratt! Jag tycker dem ser otroligt roliga ut nästan som en "extra rumpa". Däremot kan ja tänka mig att dem gör sin uppgift så att säga.


Såhär står det om byxorna på deras hemsida.

Vår mest populära ridbyxa av flera skäl.
FITS patenterade PerforMAX™ ger den bästa
komforten du kan tänka dig av en helskodd
ridbyxa.
FITS All Season Microfibre tyget håller dig
sval vid varmt väder och isolerar värmen
när det är kallare.
 
   
Segmenterade läderskoning för största
  möjliga flexibilitet
Perforerat hjortskinn för bästa sadelgrepp
Powernet™ ger stöd för mage och vad
Inget läder eller sömmar i grenen
Body Sculpt tekniken ger perfekt passform


byxorna görs av ett märke som ja aldrig har hört talas om och det heter Sebos. Byxorna ser ut som vanliga byxor framifårn av ett bättre märke. men bak ja de får ni se själva... Byxorna går varfall lös på 1695.-






Kommentarer
Linda h säger:

Hahaha, komfortabla eller inte, jag hade aldrig tagit på mig dom! Haha

2012-01-05 | 21:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback