juste de där med planering

När ja och linda åkte till stallet så brjad vi leta efter färgen som vi skulle måla med men den va självklart slut så vi beslöt oss för att de får vänta ills i morgon då vi köpter ny färg. Går sådär bra att göra de ja vill. när linda skulle åka tror ni då inte att hon hittade färgburken. Aja då va de redan för mörkt för att måla så de får vänta till i morgon i alla fall.

Så va de den där 0lanen om att tömköra, efter att ha gått ett varv i padocken så insåg jag att de enda skillnaden på underlaget från igår var att de va ingen snö idag och lite mer vattenpölar. Med andra ord fortfarande lika stelfruset som innan. Blev ingen trän8ng. Vill ha hem min transport  nu så ja kan påbörja lite i något ridhus i närheten. tänk va gott de hade vart!

Knas blev borstad och ja övade även på att hålla hans ben mellan mina idag. gick helt okej. I morogn ska ja be linda gör detta så får vi se hu de går för henne. Hennes hovslagare kommer även i morgon så ska prata med han men främst ska ja ringa "min" nya och boka in en ny tid i veckan.

GE MIG SOMMAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback