Full dag blir mycket sömn

Igår så jobbbade jag och började redan vid 0620-16. Inget konstigt allt men kvllen innan när ja gick och la mig kunde ja inte somna så jag sov i bara 3 timma och var dessurom vaken när klockan sedan ringde 0550. Det gick bra att jobba men mot slutet va ja rejält trött.

efter jobbet åkte ja till MIO och kikade på lite köksbord. hittade ett som ja gillade oroligt mycket däremot så va priset lite väl  högt.

Åkte sedan till knas och pussade på honom. Fixade och donade med svansen med som nu är sper len och fin. Tog även och ansade kring allaa ben, hovskägget alltså. Sedan blev det självklart en rejäl ryktning.

När ja kom hem så va ja så trött att ja gick och la mig meller mindre direkt. Somnade och sov hela natten. Märkte tillochmed inte när sambon smög iväg till jobbet. Jag vaknar alltid till när han går men inte idag. Viveca som väckte mig tyckte de va dags att gå upp. Så ja jag sätter inte emot.

Idag så ska ja strax ge mig iväg till stallet, tar även med mig stora kameran och hoppas på att sole vill åka med mig. Är det mjukt i padocken blir det tömkörning (gud va ja tjatar om denna tömkörningen!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback