Felleverans!

Ja blir så trött!!! Bestämde vår, värme och sol. Vad fick jag? Jo snö och minusgrader. Detta innebär såklart att min igångsättning blir förskjuten och ja inte kommer igång som planerat.

Jag vet att det bara är januari och att man egentligen kan räkna med snö fram till feb-mars men tycker att vintern varit såpass mesig att vi kan skippa den helt nu. Eller har ja fel?

Förstår även att ja är såhär grinig pga att vi inte har något ridhus att tillgå till och min transport inte är klar än. Pratade i går med en stallkompis om vi ska ta och söka bygglov igen gör art bara kunna sätta upp ett tak. Tänk vad det hade underlättat OCH dragit in pengar för verksamheten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback