Ekvivalenta tvåpoler

Sitter i skolan nu och pysslar med ellära. Går igenom ekvivalenta tvåpoler och kirchoffs lag och kan säga som så att jag ät hellt nollad! Gah jag fattar inte hur ja ska klara av att lära mig allt de här! Ser ingen logig alls! Hoppas innerligt på att vi kommer att få ha någon fomelsamling på tentan.

För vissa va detta rena grekiska. Kan då trösta er med att de är de för mig med.

I kväll hoppas ja på att ja ska få hänga lite på knas! Får först bara försöka hitta någon fläck som inte är hal och longera han innan. Kikade även på hans fötter igår och fram växer på fin fint vilket är skönt! Nu måste bak komma ikapp med så blir ja nöjd.

Fått ett tips om att massera kronranden med en hård borste och liniment. Fick gjort lite igår men då han är lite lätt i fötterna bak så gäller det att vars på din vakt! Ska se om ja kanske kan filma lite idag med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback