Semlor hit och semlor dit

Egentligen borde jag sitta och boka av min lilla lista som ja självkart kom på i natt att två punkter saknades så de ska uppdateras (undra varfrö man alltid kommer på saker i efterhad).

Varfall, det här med semlor. Jag hör nästan dagligen att någon har ätit semlor eller ska äta eller är sugen på dem. Visst semlor smakar la okej mend det är inget som ja direkt känner att ja MÅSTe äta eller äter som en tok när det är semledags. Jag är även i den gruppen som inte vill ha mandelmassan i och det är la mer eller mindre omöjligt att köpa.

När ja va liten så åt vi semlor hema ganska ofta när de var semledag. Minns väl att mamma brujade köpa goa brödbullar som vi sedan gröpte ur, jag gröpte ur mina extra mycket för att få extra mycket grädde. Dock minns ja inte när ja åt en sist eftersom de va så lnge sedan. Jag åt ingen förra året tillexempels.

Aja, vi får se om de blir någon semla i år eller om ja går miste.


Kommentarer
warnmark -officiell bloggare Göteborg Horse Show 2012 säger:

Sv; Ja det var superbra :)



Älskar täcket i din header förresten!

2012-02-01 | 14:26:54
Bloggadress: http://warnmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback