plan off the day

Idag så hoppas jag på att kunna tömköra knas och sedan gå på en promenad med han. Är lillen i stallet så sitter jag nog upp och styr runt lite och vi kansk kanske testar oss på att gå till kyrkan och tillbaka med linan såklart. Allt beror på hur padocken verkar. Tyvärr har ja nog mina aningar att den kan vara lite för isig och hal och eftersom herr knas inte har brodd eller skor för den delen så får vi se hur vi löser de problemet.

Vill inte göra någon planering denna veckan eftersom de dells ska töa dels snöa och dels frys på så ja kommer nog göra så att ja rider de dagarna som tillåts att rida på.måste erkänna att de här att inte ha ridhus är ju piss!

Ska försöka ha med mig kamera alla dagar ja rider och ska även försöka införskaffa mig en såand dör gorilla gripp arm som man kan "snurra" runt staketet så slipper kameran drutta ibacken och fiilma himlen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback