mycket att ta igen

Ber om ursäkt för min extremt dåliga uppdatering. Datorn min ballade ut redan förra helgen och ja kunde inte gå in på nätet. Jag hade hoppats på att jag skulle få styrt upp det hela under veckan men så va inte fallet. Jag har vartfall fått bukt på det nu som ni ser och tänkte uppdatera lite.

Knas har fått vila i veckan då den underbara solen faktist ställde till de lite för oss. Den smälte all snö me skapade is istället. Kanas halkade runt lite för mycket och ja kände inte för att bryta något pågrund av att ja måste rida. Får se hur ja gör i morgon blir kanske lite tömmande om inte lillen är i stallet vid 12-13 tiden då kanske vi ger oss ut. Har även lite nya outfits att testa på oss eller snarare knas. Fick införskaffat mig en nytt brunt schabrak och lindor så nu kan vi vara fina även i hoppsadeln. Bilder kommer!

Lovade någa bilder på fina anna och Penny så tänkte faktist pryda detta inlägg med dem.












De fina radarparet

<3

kommer mera senare


Kommentarer
Anna säger:

Å så fint. :) hon e ju en riktigt grym modell. :) tack för en underbar helg. Har haft super trevligt. Får vi göra om snart. Å glöm nu inte prata med Linda så vi kan boka nästa tripp snart. ;)

2012-02-26 | 23:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback