Gårdagen

Härliga underbara dag! I går fick vi eller vartfall jag en boost av sommar. Det var fantastiskt skönt väder och jag stormtrivdes i solen!

Var iväg på lite fotografering utomhus dom blev kalasbra! Har inte hunnit kika så mkt på bilderna men de lilla som ja sett har vart perfa!

Kvällen spenderades med familjen och massa kräftor. Jag har vart så himla sugen på kräftor nu rätt så länge så de va så himla gott att ät igår!

Idag är vädret tyvärr inte lika underbart då det är regn ute. Men ja ska fotografera en hoppträning inomhus idag så ja får utveckla mina kunskaper lite. Ska bli massa skoj!

Jag börjar även tagga mer och mer nu inför ghs med! Ska bli så himla skoj!!! Sitter och knåpar lite på mina listor men de går sådär. Jag behöver ju allt och ingenting.

Vill ni se bilderna från gårdagens fotografering? Tiden i morgon är fortfarande kvar om någon ör i tereserad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback