en händelse

Denna helgen har varit otroligt händelserik för min del. Fredagen som ni vet bestod av porträttfotografering som ja är mycket nöjd över. Bilder från den kommer komma lite senare. Lördagen så spenderade jag förmiddagen med mina föräldrar för att sedan åka iväg på en hoppträning och fotografera. Denna fotografering va delsiv för min egen skull då ja behöver lära mig kameran mer.

Eftersom den har bättre och mer avanceade inställningar så ska ja även få in dem i skallen och se till att ja kan använda snabbt och veta vad ja behöver ändra på. Tyvärr har ja även insett att ja kommer vara i stort behov av att köra ett nytt obejktiv som har en låg bländare och kan zooma in mkt på långa avstånd. Suck mina pengar...

Fick även pratat med hopptränaren där om kurser till sommaren vilket låter lovande och ja tror nog som de ser ut nu att de kommer bli lite roligheter att se fram emot till sommaren.

Kvällen spenderades med att titta på bilder käka suchi och kika lite film i gott sälskap! En sådan där chill kväll där inga krav ställs alls.

På söndagen bar det av och hämta hö. Vi hade ingen lasbil så ja lånade en transport och for iväg. Gick supersmidigt att bara vara fyra stycken och lasta för två och fick med mig närmare 92 balar hem så ja va mycket nöjd över skörden! Tyvärr så blev det även isgata på vägarna så när vi närmade oss stallet så hade vi BIG PROBLEMS! min kära lilla bil som är framhjulsdriven och med ett 2,5 tons släp bak på isgata i uppförsbacke va ingen bra kombo. Som tur var hade vi grus med oss i bilen så de va bara för mig att hoppa av i farten och springa framfr bilen och börja grusa! Allt som allt när tre transporter var upppe på stallplan ( ja alla tre fastnade) så var hela sandlådan tömd. En hel del springande vill ja lova gott med lite intervallträning...




nu är denna platesn helt fylld!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback