Happy

Happy Happy Happy!! Kass va glad jag var idag när jag stod i minusgrader och snålblåst med enbart kallvatten och var tvungen att schamponera knashästens ben. Det gjorde mig inget för han va minimalt varm och svullnaden va borta!!! Wopp Wopp!

Tog in han i stallet för de var så förbaskat kallt och schamponerade klart han inne. Fick loss ganska många krustor trots att han tyckte det gjorde vansinnigt ont så försökte jag vara så försiktigt jag kunde. Lider med han för ja märkte tydligt när ja pillade på de värsta stället så stod han och skakade i benet. Snuttekorven <3

Han fick sin favvorit godis som belöning med hallonsmak. Och sedan massa pussar såklart.

I morgon ska de köpas brodd till framskorna och även bort till mekonomen för en sådan där mojäng.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback