Kommande vecka

Denna veckan som kommer nu är det en heldel som skall göras. Många trevliga och roliga saker framförallt. Det ni kan förvänta er här på bloggen är följande.
 
[] Träning för Maria H.
[] Packa alla mina saker såväl stall som vanligt
[] Lastträna 2 dagar
[] Åka hem till borås med häst
[] Göra en ny uppdatering om hästarna på BRF
[] Bygga en läktare
[] Bygga om sadelkammaren
[] Städa lägenheten
[] Ta ett första ridpass i padocken på brf
[] Rida ut första gången i brämhult med knas
[] planera inen ridtur med Sambon!!!!
[] Fota Svennig, Knas och Doris
[] Göra klart mina luddboots
[] Göra klart mina mål med knas
[] Göra reklam för Maria träningarna i borås
[] Hämta mitt visakort!
 
 
Bjuder på en "uppförsbacke" för de e la så man vill att hästen ska gå?! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback