en bra jacka?

jag köpte som nämnt tidigare i sommar (?!) min vinterjacka förra året... Den är görsnygg och bra MEN sprunget back i ryggen som ska vara bra för att när man rider så blir den inte tight sitter åt med klämmknappar. Dessa knappar gårupp  heeeela tiden och sprunget är såpas högt att hela ryggen blir bar (känns de i vartfall). Är på jakt efter en ny ridjacka och hittade denna snygga med hög krage och bra färg. Så kanske ja kan använda min gamla vinterjacka till stallet... Den blir ju ändå bara hängandes.
 

Kommentarer
madde säger:

Hittar inte jackan på zaras hemsida, vad kostar den?

2012-08-29 | 21:27:44
Johanna säger:

Vart köpte du din jacka? För hur mycket? På hemsida eller affär jätte jätte tacksam för svar :)

Svar: Hej min nuvarande jacka (inte den på bilden) har jag köpt i affär minns inte pris
C a r o l i n a

2012-09-07 | 11:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback