Dagens Träning

Torsdag
Vi började att gå runt i padocken som dett blåste storm i. Självklart var det ju även träd i denna padocken som va hemska monster men vi traskade runt och hade oss. Tog sedan och longerade honom på en volt där nere vid de farliga buskarna och de gick över förväntan bra. Han va lite springig och självklart kom det brallar. Inte några utan ovanligt många för honom men han fick springa på rätt mycket innan jag beslöt mig för att sitta upp.
 
Tog och skrittade runt lite men han va så spänd så ja började travan på volten och byte och gjorde lite serpentiner. idag så sköt han ut bogarna åt alla håll och även jag var bra spänd då ja inte visste vad han skulle hitta på. Så ja glömde mina ben endel men när jahade dem så hjälpte dem knapt.
 
Travade på en stund och tillslut så slappnade han av rejält och han va supertrevlig så ja valde att ta några varv på volten innan ja klappade om och hoppade av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback