Att dela med sig

Jag har några bilder från senaste träningspasset med Maria H som jag ännu inte har visat så ja tänkte köra på och visa någora nu. PAsset var katastrof och han körde i 190 hela tiden. Det som kom där emellan var knapt bra och jag tror man kunde räkna sekunderna som han gick bra på två händer... av 45 min. Så ni förstår hur dåligt det gick. DOCK så är det just sådana här pass man faktist uppskattar att man har tränare med sig på marken och som instruerar i hur man kan göra för att underlätta för sig och få hästen på andra tankar...
 
fär att demonstera hur han helt  plötsligt ur ena hörnan fick en jädra fart...
 
tänk om man fick med sig bogen med...
 tänk om man fick med sig bogen...
 
 
 
 
åå saknade skärpa...
 
 
Ena sekunden går han super för att i nästa...
gå som en tunna piss
 
 
 
 
 
nejdå han är så där lagom loj i fattningarna... jo juste
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback