En liten värld

Som de flesta vet så var min första häst Aliss, världens finaste underbaraste och fantastiska häst. Hon har ett hjärta av guld och gör allt för sin ryttare även om hon inet alltid tycker att det är så rolgit. Jag tog tyvärr de svåra beslutet för snart två år sedan och sälja henne och de gjorde ja till Ylva. En fantastisk tjej som har haft henne nu och gett henne så fantastiskt mycket kärlek och omtanke. Tyvärr så måste hon nu sälja skruttan igen för att hennes rygg pallar inte mer. Annonsen på finaste tjejen hittar ni HÄR!

Hade ja haft liiiiite mer tid och pengar hade ja hämtat hem finaste tanten DIREKT! måste säga att ja saknar henne otroligt mycket men vet att hon har de bra. Vi alla är ju dem bästa skötarna för våra egna hästar =)

Vartfall Aliss kommer alltid vara en stor del i mitt liv och kommer alltid vara ihågkommen. De va min första häst, vi gjorde våra första tävlingar ihopp och ja blev "vuxen" med henne. Stod helt på egna ben och hade inget stöd från mina föreldrar ekonomiskt (har aldrig haft de på hästfronten). Aliss var den perfekta förstahästen trots allt slit som var för att få ordning på allt.

Jag vet att Ylva kommer vara lika mån om vart hon hamnar som jag var det tvivlar ja inte en sekund på! och föresten lycka till med provridningen Maria, detta kanske va ödet?! Ett tips till dig, en känslig dam som du behöver ha små hjälper till, hon lyssnar mycket på rösten och är/var fin och mjuk i munnen. Håller tummarna för dig!




Älskade lilla skrutten


Så himla fin!


Hoppas att knas blir närheten av dig <3


känner ni igen tränset?


Kommentarer
Maria Holmberg säger:

Hej!

Tack så mycket,det ska bli så spännande att träffa henne!Jag har inte riktigt kunna glömma Aliss (trots att vi aldrig fick träffas!), så det kanske finns en mening med det hela - precis som du skriver... Vi har köpt en gård, strax utanför Borås och är det så att ömsesidigt tycke uppstår mellan alla inblandande, får du gärna komma hit och hälsa på henne sedan!En annan sak - appropå att världen är liten, jag tror att min bror Gustav och din sambo läste till poliser samtidigt!

Ha det bra!

Mvh Maria

2012-04-27 | 01:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback