Som ni märker

Så blev inte vädret bättre i går kväll utan snarare värre. Knas fick stå igen. ah blir tokig på detta! Jag vill komma igång NU NU NU! I eftermiddag hoppas ja på upbehåll och att inte alla ska rida samtidigt som jag tänkte släppa honom för då blir de lite jobbigt. Men plan b är att om andra rider så tänkte ja longera lite lätt över bommar och sockerbit och se vad han har att ge.

Sadelkamamren börjar sakta med säkert bli klar vilket är skönt. Tror att de är vägarna kvar nu en omgång till och sedan är de bara upp med inreningen på väggarna så kan vi ha invigningen!

Jag försöker även dra mkt i klubbhoppnigen som vi ska ha samt loppisen. Tråkigt bara att de på något vänster har blivit att jag skall lämna utt flyers på klubbar. Hade vart bra om andra också tog en fly och lämna på en klubb/ ett stall så hade de vart 14 ställen vid detta laget vilket hade vart bra...

Nu ska ja strax iväg till skolan igen, dock är ja trött some n gnu så vi får se om ja klarar av att hålla ögonen öppna. Sov så himla dåligt idag tror de beror på att fina P även sov oroligt och då blir de mkt pratande och boxande i sömnen. Så efter skolan kommer ja ta mig en liten tupplur för ja kommer inte palla denna dagen annars tror ja. Ska bli skönt med sovmorgon i morgn.


Sista bilden som togs på min underbara prins!
R.I.P.


Kommentarer
jossan säger:

d e ju fett nice me ridhus i sådana lägen ;d

2011-09-08 | 14:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback