Skiter i villket

Ja nästa år när vi börjar kunna komma ut på någon liten runda som planen är (om han känns okej) så SKA ja köpa ett par riktiga stövlar, kan lixom inte rida runt i hööks variant hela livet även om dem nu är välift sköna och helt okej. Jag va på charlis och provade ett par Cavallo grand prix plus dem va visserligen extra höga och ja med mina små korta ben behövr inte direkt höga stövlar men däremot vida och de va dessa oxå. Tyckte dem va så sjukt snygga!!!

Trodde dem skulle vara lite hårdare mend e va dem inte sedan så kunde ja inte gå i dem för att de va så höga. Dem gick typ över knäna nästan så ni förstår att de va lite knövligt att gå i dem. Storleken i foten va även den lite för stor men skulle vilja prova både en 4 och en 4.5. Men vidden var perfekt!

Så nästa år då ja kommer börja skrutta ut på små tävlingar och förhoppningsvis även kommer att behöva ett par nya tävlings/träningsstövlar så ska de bli ett par av dessa.

Men nu s får ja allt nöja mig med mina hööksisar. Som ni väl bekant märker inte blir ngt inridna pg av oinriden ponni!






Dessa har ja nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback